Számviteli modul Pénzügy modul Számlázás modul Készletnyilvántartás modul Tárgyi eszköz modul Előfizető és tagdíjnyilvántartó modul Controlling Költség elszámoló modul Szerződés nyilvántartó modul Számviteli szolgáltatás

Clean-Precíz Integrált Ügyviteli rendszer

Mit nyújtunk a felhasználóknak?

A Clean-Precíz Integrált ügyviteli rendszer sokféle szolgáltatást nyújtó és magas igényeket kielégítő alkalmazás. A fejlesztése során igyekeztünk megfelelni a legkényesebb piaci követelményeknek is.

Mielőtt elolvasná a program moduljainak és összetevőinek rövid ismertetését, néhány szóban összefoglaljuk, hogy vajon mit is nyújt integrált ügyviteli rendszerünk.

Kezelhetőséget
Mivel a program a Windows operációs rendszer alapjaira épül, a grafikus kezelői felület, a billentyűzet és az egér használata a Windowsban megismert elemeket tartalmazza. A szoftver végrehajtható feladatok sokfélesége miatt több különböző modulból áll, melyek között munka közben biztosított a teljes átjárhatóság.
A felhasználók rémálma az olyan ügyviteli rendszer, melyben adatrögzítéskor rendszeresen az egérhez kell nyúlni, mert a billentyűzettel a program csak részben működtethető. A Precíz programban az egér használata az esetek alig 10 százalékában szükséges, a legtöbb funkció billentyűzetről is elérhető.

Gyorsaságot és teljesítményt
A rendszer fejlesztése során fontos szempont volt a gyors adatrögzítés és lekérdezés megvalósítása, ami korszerű, megbízható adatkezeléssel társult. Sikerült egy olyan rendszert kifejleszteni, ami akár 200-300 ezres könyvelési tételszámos vállalkozás nyilvántartási igényét is magas fokú hatékonysággal látja el.

Vezetői információs igények kielégítését
Az előírt számviteli nyilvántartásokon túl azonnali, akár tetszőleges szempontok alapján összeállított információ nyerhető a vállalkozás gazdasági döntéseinek előkészítéséhez, meghozatalához és a döntési eredmények elemzéséhez, utókalkulációhoz, számviteli egyeztetéshez és a könnyvizsgálói ellenőrzéshez. A számviteli modul a Nemzeti Könyvvizsgálati Standardoknak megfelelő adatszolgáltatást biztosít.

Kompatibilitást és költségtakarékos hardverigényt
Minden olyan számítógép alkalmas ügyviteli rendszerünk használatára, amelyen a Microsoft Windows operációs rendszer fut és az MS Word és az Excel programok elfogadható sebességgel működnek.
A memória méretének legalább a 256 Mbájtot javasolunk, míg a háttértároló kiválasztásánál úgy célszerű kalkulálni, hogy általában 10 000 tételenként 11-16 Mbájt helyre lesz szükség.
A rendszer hálózatos használatra is alkalmas. Az egyszerű összekapcsolt (szerver nélküli) gépeken is lehet megfelelően üzemeltetni, de nagyobb tételszám esetén (50 000 darab/év felett) javasolt az önálló szerver használata, melyen a Windows Server 2003/SBS/2008 vagy Windows XP Professional/Vista operációs rendszert javasoljuk.

Speciális szolgáltatást, szaktanácsadást
A programcsomag a Clean-Soft Kft. saját fejlesztése, ezért minden korlátozás nélkül rendelkezik felette! Rövid határidővel ügyfeleink számára egyedi igényeknek megfelelő fejlesztéseket is el tudunk végezni. A pénzügy és könyvelés területén is képzett szakemberek segítik munkánkat, cégünk ügyvitel-szervezési, illetve ügyviteli és számviteli szaktanácsadással is partnerei rendelkezésére áll. A felhasználói visszajelzések értékelését követően gyakorlati tanácsokat nyújtunk a rendszereink használatához.

Törvényi előírások követését
A rendszer minden kettős könyvvitel vezetésére kötelezett vállalkozás számára teljes körűen biztosítja a számviteli törvény, az adózási jogszabályok és az APEH előírásoknak megfelelő szintetikus és analitikus nyilvántartások informatikai környezetben történő vezetését.

Integrált működést - közös adatbázist
A programcsomag moduljai közös adatbázist használnak. Ez biztosítja, hogy megszűnik a rendszerenkénti, illetve a szervezeti egységenkénti párhuzamos alapadat nyilvántartás és a friss adatmódosítások mindenhol azonnal megjelennek. Az általunk definiált megoldás közös törzsadat-kezelés mellett biztosítja az automatikus könyvelést is, például a számla kiállításakor azonnali és automatikus a könyvelés. Azoknál a vállalkozásoknál, ahol nem lehet egy közös adatbázist használni, ott megoldott a modulok közti adatkapcsolat. A programcsomag több moduljában megtalálhatóak a felhasználó számára szükséges elemek, például ÁFA kimutatás, határidőn túli kimutatás.

Biztonságot
A program egyedi kód és jelszó megadásával egyénenkénti belépést regisztrál, amely alapján utólag is ellenőrizhető, hogy ki milyen adatot vitt be, vagy módosított a rendszerben. Minden felhasználóhoz egyedileg és menüsoronként kialakítható a rendszerhasználati jogosultság. A modulonkénti szintezett zárással megelőzhető a számvitelileg, illetve pénzügyileg befejezett időszakra visszanyúló számla és bizonylat felvitel.

Adatszolgáltatásokat
A rendszerbe épített papír alapú listákon kívül minden lekérdezés eredménye elektronikus - Excel, dBase, FoxPro - formában is kérhető. A felhasználó külön igényére az úgynevezett report fájlokat átadjuk. Ezáltal készíthetők cégre szabott egyedi számlák, pénztárbizonylatok. Opcionális modul az Excel alapú jelentés kitöltés. Főkönyvi számokhoz, mérlegsorokhoz Excel kapcsolatokat definiálunk, és a program a definíció alapján automatikusan kitölti a táblázatot.

 

Kapcsolat

Kérés érdeklődés esetén szívesen állunk rendelkezésére!

Telefonszámaink:
Ügyfélszolgálat:+36 1 237 8070
Fax:+36 1 237 8079

Email címünk:
Információ kérés:info@cleansoft.hu
Ajánlat kérés:sales@cleansoft.hu
Demo kérés:demo@cleansoft.hu

Irodánk:Budapest, Tahi utca 53-59, 1135.

Google Map | Megközelítés

Irodánk Angyalföldön, a Béke utca - Tahi utca kereszteződésének közvetlen szomszédságában, a Fáy utcai VASAS sportteleppel szemben, a Rákos pataknál a Tahi Center irodaházban található!
A pontos címünk: 1135. Budapest, Tahi utca 53-59.

Köszönjük szépen megkeresését, munkatársunk 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot.

Megközelítés: Gépkocsival a belváros felől a Váci út-Lehel utca - Béke utca vagy a Ferdinánd híd-Lehel utca - Béke utca irányban, a Hungária körút-Róbert Károly körút-Lehel utca-Béke utca, Buda és Angyalföld irányából a Róbert Károly körút-Teve utca-Szegedi út-Béke utca vonalon, illetve a Váci út felől a Gyöngyösi utca / Fiastyúk utca-Béke utca irányból lehetséges. Újpest irányából a Béke utcán tudnak eljutni hozzánk.

Tömegközlekedéssel a 3-as Metró Lehel téri és Újpest Városközpont állomásától a 14-es villamossal, illetve a 105, 30, 30A és 20E autóbuszokal közelíthető meg irodánk.

Értesüljön elsőkézből híreinkről, legújabb megoldásainkról: iratkozzon fel havi hírlevelünkre. Miért éri meg Önnek?

Közösségi média

Kövessen minket a közösségi médiában is

LinkedIn | Blog.hu | Google+

MIÉRT ÉRI MEG ÖNNEK?


ÉRDEKLŐDÉS


REGISZTRÁCIÓ


Miért érdemes regisztrálni?
Regisztrált felhasználóink számára elérhetővé válnak azok a menüpontok,
amelyek segítséget nyújtanak a naprakész számviteli és ügyviteli munkavégzéshez.